1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

Среща в Полша на 23 и 24 януари 2016 г.
Част 25 *

Чужди вещи (продължение)

 

Участник: На рожден ден хората отиват с подаръци, а рожденика (или неговите близки) ги угощава, следователно си заплаща за получените подаръци и така те стават негова собственост, нали?

Росица Авела: Оказва се, че отговорът е отрицателен. Сега ще обясня.

В почти всички случаи гостите, освен че подаряват вещ, но и благославят и/или изказват благопожелания „Желая ти…”. Човек черпи гостите заради тези пожелания, за да се проявят те в живота на рожденика през следващата година – в примера с рождения ден. От Божествена гледна точка това е най-важният и голям подарък – благопожеланията, и почерпката се прави само заради тях – за да се сбъднат, т.е. да се проявят на материалния план в живота на рожденика. И е така при всеки празник и какъвто и да е случай, при който се прави подарък и се благопожелава нещо.

Участник: А с вещта-подарък какво става – остава чужда ли? Какво трябва да се направи с подаръка – да се заплати на този, който го подарява или човек да откаже да го приеме?

Росица Авела: Най-добре е да се приеме подаръка. А след това има няколко възможни варианта, при които подаръкът престава да бъде чужда вещ и става собственост на този на когото е подарен. И всеки сам решава кой от вариантите да избере, според ситуацията и собственото си желание:

1. Да се заплати подаръка на този, който го прави, като се даде макар и символична сума. Този вариант е най-слабо препоръчителен, понеже гостът, който дава подаръка, може да се обиди, а всеки е длъжен да внимава да запазва и дори да увеличава радостта на другите, вместо да я намалява и дори напълно отнема.

2. Да се даде подарък в замяна. В нашия пример с рождения ден това най-добре би се получило, ако на гостите още с идването им, като поднесат подаръците си, рожденика от своя страна им подари и той нещо – например балони – на всеки по един надут балон, по една островръха цветна хартиена шапчица и т.н. По този начин съвсем естествено рожденика става собственик на всички получени подаръци и тогава те може да останат в дома му.

Друг е въпроса обаче дали при тези два варианта подаръците носят добро на рожденика или, макар и вече негова лична собственост, но остават вредоносни в различна степен за него и неговите близки. Това може да се получи, както вече знаете, ако рожденика например е в Светлинната мрежа, а гостът – в мрежата на тъмнината или ако някой от подаръците е направен от човек, който е загубил своята чистота и тогава вещта си остава като черна дупка, изчерпваща постоянно енергията на този, който я ползва, а също и на всички и всичко наоколо, без значение, че е станала негова собственост.

3. Да се продаде подаръкът по най-бързия начин в следващите няколко дни. Това е най-безопасният вариант.

 

Това знание ни се дава сега, спрямо ситуацията в тези времена, за да се прилага занапред. Но човек може да има в домът си подарявани вещи, които се явяват чужди вещи, от доста много празници и хора. Те може да са почти безвредни, но може и да са много вредни, а и всяка безвредна чужда вещ във всеки момент може да стане изключително вредоносна, ако човека, който я е подарил и все още е неин собственик, изгуби чистотата си.

Затова в нашия пример с рождения ден, когато детето има рожден ден, родителите, които следват препоръките, давани Свише, ако желаят, може да предпазят и освободят и себе си, детето си, което е рожденик и останалите свои близки, а също и домът си, от влиянието на енергиите на други хора и от създаването на енергийни връзки с всеки, който е донесъл подарък, ако подаръка след това остава като чужда вещ в дома, или да се предпазят от сериозно енергийно източване, ако някой от подаръците, дори и да е станал лична собственост на рожденика, но да е от човек, изгубил своята чистота, като се откажат да използват подарените за празника вещи и направят нужното да се освободят от тях по най-добрия начин – чрез продажба, макар и символична.

Нужно е вещта да се продаде и да се вземат някакви пари, за да се прекъсне енергийната нишка с предишния собственик на вещта. Такава една продажба за много малко пари може да донесе много радост на този, който купи вещта и тази радост се предава и на продавача и неговите близки. Освен това продавача си създава и блага карма, когато се продава подарената вещ на ниска цена на хора с по-ниски доходи, които иначе трудно биха си позволили да я купят от магазина на редовната й цена. И това е най-голямата награда за него.* В този случай се задейства и друг механизъм – Божествен – когато човек евтино продава и радост на другите с това дарява, по-късно, когато той самият има нужда да си купи нещо, дори и много скъпо да е то, се намират нужните средства и той намира и купува това, което му е нужно, в точното време, когато му е потребно и това нещо е възможно най-висококачествено и с изключително ниска цена!

Благодарение на тези продажби, когато човек се освобождава от чуждите и от вредоносните вещи много евтино, той си създава/отработва Божествената възможност в бъдеще да придобие всичко, което му е нужно и най-висококачествено да е то, и на най-ниската възможна цена. Остава ни само да кажем „Благодаря Ти, Господи!”

Виждате ли колко прекрасно е това – когато носим радост на другите, които са в нужда, след това Бог се грижи за нас по най-добрия начин да се радваме и ние в бъдеще. Така се получава.

При всяко тържество превантивните действия са най-добрите – който и да е от родителите спокойно може предварително да каже на всеки гост, още когато го кани: „Решили сме за този празник да събираме подаръците във вид на пари.” И след края на тържеството да отделят Божествен Десятък и Дарение на Бога от всички събрани парични подаръци, за да се изчистят парите кармично от предишните им собственици. Тогава всичко нужно, което ще се купи на детето, е полезно и му носи добро, а също и на целия дом и всички негови обитатели.

Участник: Сложна наука.

Росица Авела: Напротив. Нашите деди са го правели всичко това. Имали са това знание и са постъпвали правилно от Божествена гледна точка и доброплодотворно за тях.

Участник: Те изначално са постъпвали правилно, а на нас сега ни се налага да решаваме стари проблеми.

Росица Авела: Понеже старото Знание е било забравено и изкривено. Сега ни се дава отново. В Посланията доста пъти ни се каза „Бъдете чисти; пазете своята чистота; почиствайте себе си и около себе си”. А също и „Действайте! Имате толкова много работа, която да вършите.” и т.н. Сега настана момента да го направим. Да го отработим в своя живот. Затова са и тези срещи – да ни се даде помощ Свише и Знанието как да действаме.

Участник: За нас също ли е най-добре като ходим на рождени дни, да подаряваме пари?

Росица Авела: Точно така. Това е най-доброто – човек да занесе паричен подарък или да каже, че желае да получи такъв.

Такава линия на поведение може да има всеки човек и спокойно да каже, че предпочита сам да си избере и купи 1 по-голям подарък, от който има нужда в момента, а всеки гост за празненството му да му даде паричен подарък според желанието и възможностите си в момента.

И обратното – да се въздържа той самият да купува вещи за подарък на някой друг, а да дава подаръците си във вид на пари, ако иска за в бъдеще да се чувства добре и без да е застрашен ако нещо лошо се случи с този, на когото е дал своя подарък, след това чрез вещта негативното влияние да се разпростира и над него и над неговото семейство.

И само в краен случай може да се подаряват вещи. При нас в България на някои работни места има обичай, например за Коледа, на работното място да се тегли томбола и служителите да си разменят подаръци. Никой не знае на кого ще се падне неговият подарък и от кого ще получи той самият своят подарък. И това остава неизвестно докрай – и след като подаръците вече са разменени. А също и липсва как да се откаже участието в това мероприятие. Във всички такива случаи, когато е задължително подаряването на вещ, най-доброто е да се избере такава, която е вид консуматив, има кратък срок на годност и се изразходва бързо, например вид екзотична храна или някакъв деликатес.

 

Чуждите вещи могат да са както вредоносни, така и без вредоносно действие. Могат дори да са полезни. Това зависи от този, който ги е дарил и от неговото състояние в момента на даряването. Но тази ситуация е лесно обратима и човек е без знанието какво може да се случи във всеки един следващ момент от времето, в което живеем сега.

Вещта от полезна може да се превърне във вредоносна, ако този, който я е подарил, доста много се обремени кармично вследствие на допуснати грешни избори в живота или поради активирането в аурата му на по-голямо количество отрицателни кармични записи, на които им е дошло времето, според космическия часовник, да бъдат отработени в условията на ускорените времена. Това се отразява зле на състоянието на цялата му собственост, включително и на вещта, която е подарил.

А вещта може да се превърне и в изключително вредоносна, ако този, който я е подарил, на фин план загуби своята чистота.

Една чужда вещ може да е вредоносна за надарения и още от момента на подаряването й, ако този, който я подарява, на фин план е доста повече кармично обременен от надарения или дарителя към момента на подаряването й вече е загубил своята чистота.

Както до този момент, така и сега, а най-вероятно и в близкото бъдеще, точно хората, които са доста много кармично обременени, имат силно желание да правят подаръци. Чрез тези подаръци те раздават на хората части от своята карма да им я отработват след това, когато започнат да ползват получения подарък. Такива хора се чувстват прекрасно. И те говорят истината, когато казват колко много им харесва да правят подаръци. Освен това подарената вещ е свързана енергийно с този, който я е дарил и той във всеки един момент може да черпи енергия от този, който е получил подаръка и от неговото семейство.

В предишните години този ефект бе твърде слабо забележим, но сега в тези времена, с промяната на ситуацията на планетата, такива вещи оказват все по-силно отрицателно влияние, понеже се отнема все повече от енергията на тези, които ги ползват.

Затова е важно това Учение да достигне до колкото се може повече хора. И както виждате, то се дава. Добре би било хората да се замислят и да спрат да живеят по старому, понеже всичко вече се променя много бързо. Ние живеем в ускорените времена, съпътстващи прехода между две коренни раси и е нужно да променим образа си на живот, за да се чувстваме добре, да опазим Божествената си енергия и да опазим своята чистота.

 

под линия

* Бележка на Росица Авела:
Следва въпрос, който ми бе зададен във връзка с този абзацтази част, и неговият отговор.

Имам въпрос относно значението на следното изречение в част 25: „И това е най-голямата награда за него.” Като се казва "за него" , предполагам че се има предвид продавача?

Отговор от 18 Октомври 2016 г.

Нужно е вещта да се продаде и да се вземат някакви пари, за да се прекъсне енергийната нишка с предишния собственик на вещта. Такава една продажба за много малко пари може да донесе много радост на този, който купи вещта и тази радост се предава и на продавача и неговите близки. Освен това продавача си създава и блага карма, когато се продава подарената вещ на ниска цена на хора с по-ниски доходи, които иначе трудно биха си позволили да я купят от магазина на редовната й цена. И това е най-голямата награда за него. В този случай се задейства и друг механизъм – Божествен – когато човек евтино продава и радост на другите с това дарява, по-късно, когато той самият има нужда да си купи нещо, дори и много скъпо да е то, се намират нужните средства и той намира и купува това, което му е нужно, в точното време, когато му е потребно и това нещо е възможно най-висококачествено и с изключително ниска цена!

Отбелязаното изречение е в смислова връзка с предходните и следващото. Най-голямата награда за продавача е радостта, която от купувача и неговите близки се предава на продавача и неговите близки, а също и благата карма, която човек си създава с евтината продажба, но задължително на хора с ниски доходи, които са без възможност да купят такава вещ, а им е нужна. Радостта засилва собствената защита на човека, тя е своеобразен имунитет на фин план, а благата карма позволява когато човек поиска, да получи помощ Свише в труден момент. Направената по този начин продажба задейства указаният след въпросното изречение механизъм, което също е награда – допълнителна награда Свише за продавача.

 

Следва продължение.

© Росица Авела

към Срещи


ЕДИНЕНИЕ
www.edinenie-vsemirno.net